זה המסע שלי

התמודדות עם הפלה - המסע שלי

זה המסע שלי וזה מה שיש, אולי יתגלה הלמה ואולי לא, מה שחשוב זו ההבנה שזו הבחירה שלי איך אני עוברת את המסע הזה ומה אני מקבלת ממנו- לגמרי בחירה שלי. זו הבחירה שלי להיות מאושרת ואני בוחרת באושר, כי חייבים במודע לבחור בו, ועצב וחזרתיות של למה ואיך ואם.. לא תורמים למסע שלי בכלום- זו עובדה. אני בוחרת באושר כי למה לחיות את החיים בצורה אחרת.

אני בוחרת לשתף כי זה נושא חשוב, נשים רבים עוברות הפלות כל יום ועדיין כשעברנו את הבדיקה הראשונה שבישרו לנו שאין לנו דופק ידענו על רק חברה אחת שזה קרה לה ואם לא היא היינו יכולים להיות לבד עם הבשורה הנוראית מבלי לדבר עם אף אחת שתדע איך אנחנו מרגישים ומבלי היכולת להתייעץ.

אני בוחרת לשתף כי נשים לא צריכות לעבור את ההתמודדות הזו בתחושה שהן לבד והן צריכות כמו שאני כל כך הצטרכתי, מילים מחזקות, הן צריכות תקווה, הן צריכות שמישהי שעברה את זה תגיד להן שיהיה בסדר, הן צריכות לדעת איך להתמודד כי אף אחד בחיינו לא הכין אותנו לרגע הזה וזה רגע איך אתאר את זה..
כאילו ישבת לך על הר גבוה הסתכלת על הנוף המעלף שתית כוס יין ונהנית מהרגע.. ושניה אחרי בוםםםםםםםםםםםםםםםםםם קיבלת בעיטה מפוצצת לפנים שהעיפה אותך ברגע מהצוק עד לתחתית ההר, את פצועה מדממת ובשוק כל כך גדול שאת אפילו לא יכולה להבין כמה נפצעת.

אבל לאט לאט את מטפלת בפצעים וההגלדה שלהם תלויים רק בך, אל תתביישי לבקש עזרה כי צריך עזרה, אל תתביישי להגיד שאת לא בסדר כי זה ברור ומובן לכל מי שעברה את זה וגם לרבים שלא. אל תתביישי לדבר את פחדייך.. כי דווקא להתגבר על מה שקשה זה בדיוק מה שמחזיר אותך עוד צעד בחזרה למסלול בחזרה ללהנות מהחיים.

החיים לא יהיו אותו הדבר גם אם פצעייך החלימו צלקת תשאר תמיד, אבל זו בחירתך מה הצלקת תעורר בך, אל תסתירי את הצלקת תראי אותה לעולם ותראי שהיא תהפוך לחלק מיוחד בך, כי את מיוחדת אפילו יותר ממה שהיית לפני ואת חזקה, הרבה יותר ממה שאת חשבת.
אני בוחרת לקחת את הצער ולתעל אותו להיות unstoppable !!! ואני נחושה ליצור את החיים שאני רוצה לחיות.

אני הולכת לישון בהרגשה טובה.. סוף סוף אחרי שבוע לא פשוט וזה עושה טוב בלב וזו האמת.
ושוב תודה שהקשבתם.

סיון פוטש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיון פוטש

הי שמי סיון פוטש, נשואה לאבנרוש אמא של אורי וקורן, דולה במקצועי, ובעלת הפורטל "דולה ישראלית".

לאחר שעברתי 2 הפלות בהפרש של כמה חודשים ועברתי תקופה לא פשוטה שבמהלכה עברתי הפלה נוספת, החלטתי ליצור אתר כדי לעזור לנשים שעוברות את אותו הדבר.

באתר שיצרתי יש תוכן שאני חושבת שתמצאי שמועיל ממידע על הפרוצדורה של הפלה, ועד כלים להתמודדות ומציאת תמיכה במעגל נשים..

את התהליך שעברתי סידרתי בסדר כרונולוגי באתר ולכן אני ממליצה בחום לקרוא אותו על פי סדר הטאבים (כמובן שאם עכשיו את אחרי הפלה אין לך צורך לקרוא את החלק שמפרט על הפרוצדרות של הפלה, אבל אני כן ממליצה לעבור על העמודים על פי הסדר ולהיכנס ללינקים המופיעים בכל עמוד שמפנים למקורות מידע או פוסטים שונים.)

מטרתי היא לתמוך לעזור ולספק השראה ואופטימיות.

קריאה לפי השלב בו את נמצאת

הרשמה לעדכונים בבלוג

תגיות

הרשמה לעדכונים

סיון פוטש דולה

עדכונים על סיפורי השראה, כלים להתמודדות ומידע חדש אחת לחודש במייל